Hoe werken wij

Multitekst Services is opgericht in 1985,
we bestaan inmiddels dus al ruim 25 jaar!
Onze KERNACTIVITEIT is het bieden van ondersteuning op uw secretariaat voor alle mogelijke werkzaamheden.
U kunt net zo vaak gebruik maken van onze diensten als nodig is.
Zo krijgt u fulltime de beschikking over professionele kwaliteit tegen relatief beperkte kosten.
Wij factureren slechts de reële bestede tijd tegen een zeer redelijk tarief.

Werkzaamheden
Door onze jarenlange ervaring zijn wij van veel markten thuis.
De werkzaamheden die wij uitvoeren zijn bijvoorbeeld:

  • het vervaardigen van menusystemen in MS Word,
  • het ontwerpen van sjablonen voor MS Word,
  • het ontwerpen van krachtige presentaties in MS Powerpoint,
  • het ontwerpen, bouwen en onderhouden van websites
  • het verwerken van data in Excel
  • maar het ook compleet verzorgen van ontwerp en productie van uw drukwerk behoort tot de opties
     

    Daarnaast leveren wij natuurlijk alle overige voorkomende secretariŽle werkzaamheden, zoals bijvoorbeeld de opmaak en beheer van (adres)bestanden en het redigeren en opmaak van rapporten.

    U ziet, bij ons kunt u voor nagenoeg alles wel terecht!

    Laat u verrassen en bel ons op,
    er is meer mogelijk dan u denkt....
     

    ALGEMENE en LEVERINGSVOORWAARDEN
    Voor een duurzame werkrelatie met onze klanten ontkomen ook wij niet aan duidelijke afspraken.
    Deze zijn vastgelegd in onze Algemene en Leveringsvoorwaarden.
    Onze voorwaarden kunt u in de navolgende link DOWNLOADEN.
    (Dit document opent zich in een nieuw venster als uw PC het toestaat)

    U kunt ze ten alle tijde hier per e-mail ook opvragen:
    (info@txt.nl).